måndag 4 juli 2011

Bröstvårtorna letar nu efter rätt placering

Idag hämtade min mor och jag ut paketet med produkter från Amoena, och jag öppnade med spänning påsen med mina tillfälliga bröstvårtor: Amoena Nipple Set, Medium/Bronze.
I en liten rund plastburk låg det två vårtor med vårtgårdar som bara längtade att få bli mina vänner. Jag har nu provat och provat för att hitta rätt placering. Tänk att det bara är lite drygt 4 månader sen jag hade mina egna bröst och vårtor, ändå kommer jag inte riktigt ihåg hur de såg ut!!
Vårtorna är jättelätta att placera på brösten, svårare är det att veta var de ska sitta. Det blir för högt upp, för långt ut, olika höjder...men jag får väl öva lite och känna mig fram.
Själva vårtorna är mycket mindre än mina riktiga var. Men känslan är enorm, nu syns vårtorna både med bh och under toppar och linnen :)
Tänk vilka hjälpmedel det finns för vårat välbefinnande!!

1 kommentar:

  1. Jag är inte så aktiv på bloggarna längre, men fint att höra hur det går för dig. Ledsen att du fick ett tråkigt besked med cellförändringar också. Inte vad du behövde nu.. Det räcker så gott ändå.
    Sköt om dig!

    SvaraRadera